Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65802 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049605 indlæg i 100423 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1460
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1458

Følg bodybuilding.dk på

DBFF nyhedsbrev

Udskriv emne


Resultater, billeder, anmeldelser, konkurrence vejledning, udveksle erfaringer, diæt, personlige tips, poseringer mv.

Tilbage til Bodybuilding & Fitness





http://ymlp.com/zJXjfS

Kære medlemmer,

Så blev det tid til flere nyheder! Vi takker for et rigtig godt DM med super flotte atleter af høj kvalitet og tillykke med de flotte resultater som NM landsholdet kom hjem med!

Mvh DBFF - "Vi er der for atleterne"


Generalforsamling 2012!!!
Vi har p.t. en hel del poster i bestyrelsen der skal besættes ved næste generalforsamling som finder sted i løbet af januar eller februar 2012 (Info snarest på http://www.dbff.dk). Alle kan blive en del af bestyrelsen, det kræver blot at du møder op til generalforsmalingen og vælges ind. Da vi hvert år arrangerer DM vil det være en fordel at du ikke harplaner om selv at stille op. Man vælges ind i bestyrelsen for 2 år og vil derefter være på valg og kan beslutte om du tager imod genvalg. Jo flere vi er i bestyrelsen der er klar på at påtage sig en arbejdsopgave, jo flere nye initiativer kan vi få på benene. Vi håber at flere vil være interesserede i at blive valgt ind så vi sammen kan forsætte den positive udvikling.
Lidt info:

Man vælges ind i forbundet for en 2 års periode, på en generalforsamling.
Det vil være en fordel at du ikke selv stiller op hvert år.
Det vil være en fordel at du har mulighed for at tage med til EM og VM som delegeret (som regel drejer det sig om fredag - mandag alt efter hvor EM og VM afholdes)
Og så skal du først og fremmest have LYSTEN til at være en del af DBFF's bestyrelse.

Har du spørgsmål omkring hvad det vil sige at sidde i DBFF's bestyrelse er du meget velkommen til at kontakte os, og vi vil allerede nu gerne høre fra interesserede da så småt er igang med forberedelserne til DM 2012.


DBFF præsenterer:
Debutantstævne 2012 -"DBFF Newcomers"!

I forbindelse med Loaded Cup 7.-8. april 2012afholder DBFF første stævne for debutanter i flere år. Alle debutanter kan stille op til dette stævne. Det finder sted den 8. april i Ringsted kongrescenter.

Bodybuilding mænd - deles op i -80 kg og +80 kg
Bodybuilding kvinder - åben klasse
Classic Bodybuilding mænd - åben klasse
Classic Bodybuilding kvinder - åben klasse
BodyFitness - åben klasse
Athletic Fitness M/K - åben klasse
Bikini (for første gang i DK!) - åben klasse
NB: Vi forbeholder os retten til at dele klasserne op alt efter hvor mange tilmeldinger vi får.

Det koster 600 kr. at stille op til debutantstævnet

Alle der ønsker at stille op til debutantstævnet skal melde sig ind i DBFF senest januar 2012, det kan I gøre her:
http://www.dbff.dk/bliv-medlem/
Alle medlemmer af DBFF kan få rabat på Scandic Ringsted hvis I nævner at I booker i forbindelse med Loaded Cup og Debutantstævnet - "DBFF Newcomers"
OBS!!!:Billetter til både debutantstævne - "DBFF Newcomers" og Loaded Cup kan købes her:
http://www.billetnet.dk/search.php?tm_l ... up&x=0&y=0

Vi søger fortsat sponsorer til både Loaded Cup og Debutantstævnet "DBFF Newcomers" 2012, så er du interesseret eller kender du nogle der er, så tøv ikke med at kontakte os!


Loaded Cup 2012, 7.-8. april i Ringsted kongrescenter!

Loaded Cup er tilbage i Danmark for fulde hammer, og trækker KÆMPE navne somMr.Olympia Phil Heath, IFBB Figure Pro Larissa Reis og Dennis James!

Hvem kan stille op til Loaded Cup? Det kan alle der indenfor de seneste 5 år har været i Top 6 til DM.

Kom og bak op om dette fede initiativ på dansk jord, det bliver større end stort! Billetter kan købes her:
http://www.billetnet.dk/search.php?tm_l ... up&x=0&y=0

Vi søger fortsat sponsorer til både Loaded Cup og Debutantstævnet "DBFF newcomers" 2012, så er du interesseret eller kender du nogle der er, så tøv ikke med at kontakte os(bestyrelsen@dbff.dk) eller Stellan Bossen!(info@loaded.dk)


Ambitioner om EM og/eller VM??
Så bør du sætte dig ind i hvordan du kvalificerer dig til det, og se ansøgningsfrister her!:
http://www.dbff.dk/kvalifikationskrav-ansgningsf/
Vi har forlænget ansøgningsfristen til 15. november 2011 hvis du ønsker at søge om at komme til EM eller VM i 2012. For at ansøge skal du udfylde formularen(http://www.dbff.dk/ansg-om-at-komme-til-em-eller/) på vores site.


Køb DBFF medlemskab til fordelagtig pris!
Besøg POKKES' stand på årets Scandinavian Customshow (d.4-6nov) som i samarbejde med DBFF tilbyder alle med en "lille builder" gemt i maven 1.stk billigt medlemsskab!!
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010
 
Reputation point: 573
 
Indlæg: 22937
Tilmeldt: 26. jun 2005, 20:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Mere info om debutantstævnet:

Debutantstævne 2012 - "DBFF Newcomers"!

Hvornår og hvor:


Debutantstævne 2012 finder sted den 7.-8. april (søndagen) i Ringsted kongrescenter og afholdes sammen med Loaded Cup.

Hvilke klasser er til debutantstævnet - "DBFF Newcomers"?
Bodybuilding mænd - deles op i -80 kg og +80 kg
Bodybuilding kvinder - åben klasse
Classic Bodybuilding mænd - åben klasse
Classic Bodybuilding kvinder - åben klasse
BodyFitness - åben klasse
Athletic Fitness M/K - åben klasse
Bikini (for første gang i DK!) - åben klasse (Se mere under "regler" her på sitet)
NB: Vi forbeholder os retten til at dele klasserne op alt efter hvor mange tilmeldinger vi får.

Hvad koster det at stille op til debutantstævnet?:

Det koster 600 kr. i startgebyr

Hvem kan stille op til debutantstævnet?

Det kan alle debutanter, det er en mulighed for nybegyndere at prøve af hvad det vil sige at gennemføre en diæt, stå på scenen osv.

Hvordan tilmelder man sig?

Det gør man her på sitet, se menuen til venstre. Husk du skal være medlem for at kunne tilmelde dig.

Skal jeg stille op til debutantstævnet først for at kunne stille op til DM?

Nej vi har besluttet at det indtil videre ikke skal være et krav at man stiller op til debutantstævnet for at kunne stille op til DM. Efter stævnet 2012 vil vi taget det op til overvejelse om det skal være et krav eller ej.

Hvor finder jeg info om den nye bikini klasse?

Her på sitet under "Regler"

Hvor længe skal jeg have været medlem af DBFF for at kunne stille op til debutantstævnet?

Du skal have medlemsstatus fra 1/1-2012. DU kan melde dig ind her på sitet under "Bliv medlem".

Hvis du melder dig ind inden januar med henblik på at deltage i debutantstævnet skal du gøre os opmærksomme på at du ønsker medlemsstatus fra 1/1-2012 istedet for d.d. (bestyrelsen@dbff.dk)

Hvor kan jeg købe billetter til Loaded Cup og Debutantstævnet - "DBFF Newcomers"?

Det kan du på billetnet lige her:
http://www.billetnet.dk/search.php?tm_l ... up&x=0&y=0

Er loaded Cup og Debutantstævnet samme stævne?

Nej det er det ikke vi afholder blot begge stævner sammen, Loaded Cup er et stævne for sig. Se mere info om Loaded Cup på www.loadedcup.dk

http://www.dbff.dk/debutantstvne-2012/
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010
 
Reputation point: 573
 
Indlæg: 22937
Tilmeldt: 26. jun 2005, 20:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Skal nok blive spændende at se, om der kommer nogle BB.dk-brugere på scenen :P
Brugeravatar
Chef-moderator
 
Reputation point: 470
 
Indlæg: 22465
Tilmeldt: 2. nov 2009, 15:49
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



Er der nogen medlemmer herfra som stiller op til det ''debutantstævne'' 2012?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 13
Tilmeldt: 13. jul 2011, 10:11
Geografisk sted: Skive
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



jeg regner stærkt med og stille op, lidt ærgeligt der ikke er en junior gruppe desværre : /
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 51
Tilmeldt: 28. feb 2011, 18:54
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



det er stadig en konkurrence med call outs, og titler, og overall præmie osv?

og nogen grund til en junior klasse er udelukket, synes det er lidt underligt da det er et "debutantstævne" og de fleste nybegynder vel efter sigende er unge
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 51
Tilmeldt: 28. feb 2011, 18:54
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Rasmus, du er jo velkommen til at sende en mail til DBFF på bestyrelsen@dbff.dk

De kan besvare alle dine spørgsmål :)
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009
 
Reputation point: 302
 
Indlæg: 20081
Tilmeldt: 23. maj 2008, 09:46
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



det er stadig en konkurrence med call outs, og titler, og overall præmie osv?


Ja, det kommer til at fungere som en almindelig konkurrence. Præmierne er selvfølgelig noget mindre.

og nogen grund til en junior klasse er udelukket, synes det er lidt underligt da det er et "debutantstævne" og de fleste nybegynder vel efter sigende er unge


Så ville der bare ikke være ret mange tilbage til de andre klasser.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010
 
Reputation point: 573
 
Indlæg: 22937
Tilmeldt: 26. jun 2005, 20:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



så størstedelen er unge, så har man måske stadig en chance (: tak tjekken
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 51
Tilmeldt: 28. feb 2011, 18:54
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



rasmus K skrev:så størstedelen er unge, så har man måske stadig en chance (: tak tjekken


Neej.. der kan vel ikke rigtig være nogen garanti for at største delen er unge mennesker vel? Jeg mener der kan vel sagten være guys på 30 der for en samme idé og tænker nu skal det prøves!? Man må jo gå udfra at én på 30år har en noget anden fysik end én på 20år, men jeg ved selvfølgelig ikke hvordan de bedømmer på den slags. Synes nu stadig det kunne være super fedt at prøve ;-)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 13
Tilmeldt: 13. jul 2011, 10:11
Geografisk sted: Skive
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Uanset hvad er der i hvert fald ingen tvivl om, at standarden ikke bliver lige så høj på scenen som i de almindelige klasser, så uanset om man er ung eller gammel, behøver man ikke føle, man skal kunne klare sig i de almindelige klasser, for at kunne være med her. Hvis man går med tankerne om at stille op på et tidspunkt, så kan jeg kun anbefale jer at prøve det af, da det vil være en gylden erfaring at have med, når man en dag stiller op til det almindelige DM, i forhold til hvordan alting fungerer i perioden lige op til konkurrencen.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010
 
Reputation point: 573
 
Indlæg: 22937
Tilmeldt: 26. jun 2005, 20:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



En lille note til alle spekulationerne omkring debutant stævnet, bedømmelseskriterier og regler 100% de samme som til DM, at folk skulle være i ringere form eller at konkurrencen ikke skulle være helt så skarp, er efter min mening en forkert antagelse.

Der har de seneste år været rigtig mange debutanter til DM, og de har for det meste vært kniv skarpe, hvorfor de ikke skulle være det til et decideret debutantstævne har jeg svært ved at forstå, det handler jo stadig om at folk vil vinde, og det gør man kun hvis man er bedst, så der er ikke nogen grund til at tage den med ro.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3836
Tilmeldt: 18. sep 2007, 21:14
Geografisk sted: 2500
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



En lille note til alle spekulationerne omkring debutant stævnet, bedømmelseskriterier og regler 100% de samme som til DM, at folk skulle være i ringere form eller at konkurrencen ikke skulle være helt så skarp, er efter min mening en forkert antagelse.


Eftersom debutantstævnet ikke fungerer som en qualifier, må man alligevel antage, at de bedste debutanter hopper direkte til DM, og det derfor er de "øvrige" debutanter man finder til newcomers, hvilket også er sådan det bør være i mine øjne. Patrick Johnson havde næppe valgt newcomers, hvis han havde haft muligheden.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010
 
Reputation point: 573
 
Indlæg: 22937
Tilmeldt: 26. jun 2005, 20:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det er ihvertfald super, at høre nogle forskellige meninger om stævnet. For den eneste info jeg ellers har er kun det stod på forbundets website. Det med at 'Posere' rigtigt? Er det noget man bare skal lære på egen hånd? Jeg mener med hjælp f.eks fra billeder og youtube-videoer. Eller er det sådan, man skal finde en at lære det fra? lidt undervisning? (det er vel ikke så nemt som det ser ud, ell.?)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 13
Tilmeldt: 13. jul 2011, 10:11
Geografisk sted: Skive
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3836
Tilmeldt: 18. sep 2007, 21:14
Geografisk sted: 2500
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Equus skrev:here you go : http://www.dbff.dk/poseringsseminarer/


Ja, ved du hvad! Det må da være den optimale løsning. Må lige holde øje med hvornår de første seminarer starter i 2012. ;-)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 13
Tilmeldt: 13. jul 2011, 10:11
Geografisk sted: Skive
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Må jo hellere krybe til korset og indrømme, at jeg er tilmeldt :oops:

Håber på at møde nogle folk herfra :)
Brugeravatar
Chef-moderator
 
Reputation point: 470
 
Indlæg: 22465
Tilmeldt: 2. nov 2009, 15:49
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



Garik skrev:Må jo hellere krybe til korset og indrømme, at jeg er tilmeldt :oops:

Håber på at møde nogle folk herfra :)


Nice! Har du prøvet at deltage i noget tidligere? :-)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 13
Tilmeldt: 13. jul 2011, 10:11
Geografisk sted: Skive
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Taborca skrev:
Garik skrev:Må jo hellere krybe til korset og indrømme, at jeg er tilmeldt :oops:

Håber på at møde nogle folk herfra :)


Nice! Har du prøvet at deltage i noget tidligere? :-)

Nope. Er fuldstændig grøn på det område. Stiller op i AF-klassen.
Brugeravatar
Chef-moderator
 
Reputation point: 470
 
Indlæg: 22465
Tilmeldt: 2. nov 2009, 15:49
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



Garik skrev:
Taborca skrev:
Garik skrev:Må jo hellere krybe til korset og indrømme, at jeg er tilmeldt :oops:

Håber på at møde nogle folk herfra :)


Nice! Har du prøvet at deltage i noget tidligere? :-)

Nope. Er fuldstændig grøn på det område. Stiller op i AF-klassen.


Fedt.. jamen det er da sikkert en godt en god idé! win or lose.. det skal ihvertfald nok blive noget af en oplevelse! ;-)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 13
Tilmeldt: 13. jul 2011, 10:11
Geografisk sted: Skive
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Taborca skrev:
Garik skrev:
Taborca skrev:
Garik skrev:Må jo hellere krybe til korset og indrømme, at jeg er tilmeldt :oops:

Håber på at møde nogle folk herfra :)


Nice! Har du prøvet at deltage i noget tidligere? :-)

Nope. Er fuldstændig grøn på det område. Stiller op i AF-klassen.


Fedt.. jamen det er da sikkert en godt en god idé! win or lose.. det skal ihvertfald nok blive noget af en oplevelse! ;-)

Det eneste man kan miste er vel penge og tid. Tiden bruger jeg alligevel på træning og penge. Tjah, penge kan man jo altid tjene ind igen :)
Brugeravatar
Chef-moderator
 
Reputation point: 470
 
Indlæg: 22465
Tilmeldt: 2. nov 2009, 15:49
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



Equus skrev:En lille note til alle spekulationerne omkring debutant stævnet, bedømmelseskriterier og regler 100% de samme som til DM, at folk skulle være i ringere form eller at konkurrencen ikke skulle være helt så skarp, er efter min mening en forkert antagelse.

Der har de seneste år været rigtig mange debutanter til DM, og de har for det meste vært kniv skarpe, hvorfor de ikke skulle være det til et decideret debutantstævne har jeg svært ved at forstå, det handler jo stadig om at folk vil vinde, og det gør man kun hvis man er bedst, så der er ikke nogen grund til at tage den med ro.



Nu siger du at det 100% er efter DM's regler, men hvorfor har de ikke lavet en junior kategori, og samme vægtklasser som til DM? Det ville jo være det optimale.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 38
Tilmeldt: 26. sep 2009, 15:23
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



KasperLP skrev:
Equus skrev:En lille note til alle spekulationerne omkring debutant stævnet, bedømmelseskriterier og regler 100% de samme som til DM, at folk skulle være i ringere form eller at konkurrencen ikke skulle være helt så skarp, er efter min mening en forkert antagelse.

Der har de seneste år været rigtig mange debutanter til DM, og de har for det meste vært kniv skarpe, hvorfor de ikke skulle være det til et decideret debutantstævne har jeg svært ved at forstå, det handler jo stadig om at folk vil vinde, og det gør man kun hvis man er bedst, så der er ikke nogen grund til at tage den med ro.



Nu siger du at det 100% er efter DM's regler, men hvorfor har de ikke lavet en junior kategori, og samme vægtklasser som til DM? Det ville jo være det optimale.

Til DM var der 134 altleter fordelt på ca. 13 BB- og CBB klasser og ca. 7 forskellige fitnessklasser, det tog 2 fulde dage at afvikle.

Til debutant stævnet er der 1 dag, så det er vel ganske simpelt et spørsmål om tid.

Det er naturligvis kun spekulation, og Jeg kan ikke svare på DBFF's vegne, men den hurtige og nemme måde at få svar på spørgsmål er at rette henvendelse til bestyrelsen@dbff.dk
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3836
Tilmeldt: 18. sep 2007, 21:14
Geografisk sted: 2500
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



hvilken alder vil i sige er passede til at stille op til sådan nogle stævner jeg er 13 snart 14 men er stor af bygning :)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 37
Tilmeldt: 27. nov 2011, 19:23
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



johannes23331 skrev:hvilken alder vil i sige er passede til at stille op til sådan nogle stævner jeg er 13 snart 14 men er stor af bygning :)

Efter min mening er det ikke passende at stille op før du er fyldt 18, som et absolut minimum
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3836
Tilmeldt: 18. sep 2007, 21:14
Geografisk sted: 2500
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Equus skrev:
johannes23331 skrev:hvilken alder vil i sige er passede til at stille op til sådan nogle stævner jeg er 13 snart 14 men er stor af bygning :)

Efter min mening er det ikke passende at stille op før du er fyldt 18, som et absolut minimum


Der var en junior på scenen i en alder af 17 i år, han klarede det da meget godt? Men ja, 18 år+ er nok at foretrække. Det er dog smart at få sin debut som 18-19 årig, da du kan blive i junior til du er 23, og derfor har en god portion erfaring.
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 2930
Tilmeldt: 22. aug 2010, 10:03
Geografisk sted: København
 
Træner her: Anger Mangement
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



SienZ skrev:
Equus skrev:
johannes23331 skrev:hvilken alder vil i sige er passede til at stille op til sådan nogle stævner jeg er 13 snart 14 men er stor af bygning :)

Efter min mening er det ikke passende at stille op før du er fyldt 18, som et absolut minimum


Der var en junior på scenen i en alder af 17 i år, han klarede det da meget godt? Men ja, 18 år+ er nok at foretrække. Det er dog smart at få sin debut som 18-19 årig, da du kan blive i junior til du er 23, og derfor har en god portion erfaring.

Det er ikke så meget et spørgsmål om hvordan man kan klare sig som eksempelvis 17årig, men mere om signal værdien, nu kommer de bikini på programmet, skal vi have 16-17 årigt piger i bitte små bikinier på scenen? Så tror jeg lun hurtigt folks opfattelse af sporten og forbundet bliver helt forkert
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3836
Tilmeldt: 18. sep 2007, 21:14
Geografisk sted: 2500
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nyt nyhedsbrev:

Regler for at stille op til stævner som f.eks. Loaded Cup
Nu har vi modtaget en del spørgsmål omkring hvilke regler der gælder for at kunne stille op til Loaded Cup. Loaded Cup er et stævne på lige fod med f.eks. Oslo grand prix, Sandefjord Open osv. Så samme regler er gældende og det ser sådan ud pr. 1/1-2012:

"5-års reglen":
Top 6 (finale placering) ved DM i en given klasse giver adgang til at du i 5 år kan stille op i de stævner du har lyst til så længe det er indenfor IFBB. Og så længe det er samme klasse som du har kvalificeret dig i. Har du f.eks. en top 6 i Athletic Fitness, kan du ikke stille op i stævner i f.eks. Classic bodybuilding eller Bodybuilding og omvendt. I bodybuilding er det ok at rykke op og ned i vægtklasser.

NB: Husk at du altid skal ansøge dit eget forbund om at deltage i stævner udenfor DK, se her : http://www.dbff.dk/ansg-om-at-deltage-i-ifbb-godk/

Karantæne ved deltagelse i konkurrencer/stævner udenfor IFBB.
Nogle har spurgt om dispensation for ikke at få karantæne hvis man stiller op til et stævne eller konkurrence som ikke er under IFBB.
DBFF er underlagt IFBB's regelsæt og i det regelsæt står der at det giver karantæne at stille op i en konkurrence/stævne som ikke er under IFBB.
Det er ikke et spørgsmål om at DBFF ikke vil fremme sporten i DK, det er simpelthen et spørgsmål om at følge reglerne. Vi har med både debutantstævnet og Loaded Cup mere end fordoblet muligheden for at stille op i DK. Der findes rigtig mange stævner under IFBB som vores medlemmer har mulighed for at stille op i som er indenfor IFBB, så det er bare at google sig frem.
Vi arbejder på at få vores kalender så godt opdateret som muligt så det vil være nemmere for vores medlemmer at finde nye mål med deres træning.


Må man som udlænding deltage i debutantstævnet?
Vi har modtaget en del henvendelser fra nordmænd, svenskere og islændinge om de kan deltage i debutantstævnet 2012. Og vi har besluttet at alle velkomne så længe man overholder de krav der er beskrevet her: http://www.dbff.dk/debutantstvne-2012/


Poseringsseminarer 2012!
Årets første poseringsseminar i WT endte med ikke mindre end 17 tilmeldte, det er fremskridt fra 2011. Vi anbefaler alle nye atleter at eltage i min. 2 poseringsseminarer, ikke mindst for at få svar på alle spørgsmål.

Datoer for poseringsseminarer:

Poseringseminarer på Sjælland:
Lørdag den 7/1-2012 14.30-17.00 i WT centret på Vesterbro i KBH
Marts, mangler at fastsætte dato men afholdes i Jensens Motion og Fitness i Havdrup
Lørdag den 2/6-2012 15.00-17.00 i Jensens Motion og Fitness i Havdrup
Lørdag den 1/9-2012 15.00-17.00, Mangler lokation for seminaret.

Poseringsseminarer i Jylland:
Lørdag den 14/1-2012 12.00-14.00 Pro-Fitness i Silkeborg
Lørdag den 28/1-2012 13.00-16.00 på Aalborg sportshøjskole
Lørdag den 10/3-2012 12.00-14.00 Pro-Fitness i Silkeborg
Lørdag den 9/6-2012 12.00-14.00 FitnessOne i Haderslev
Lørdag den 8/9-2012 12.00-14.00 Pro-Fitness i Silkeborg

Tilmeld dig her :
http://www.dbff.dk/poseringsseminarer/

NB: Husk også at vil blive trænet posering for den nye klasse bikini, man kan aldrig starte for tidligt med at få øvet poseringer!
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010
 
Reputation point: 573
 
Indlæg: 22937
Tilmeldt: 26. jun 2005, 20:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nyheder fra DBFF:

Junior er blevet ændret op til 23 år.

http://dbff.squarespace.com/nyt-indenfo ... Position=0
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009
 
Reputation point: 302
 
Indlæg: 20081
Tilmeldt: 23. maj 2008, 09:46
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Taborca skrev:
Equus skrev:here you go : http://www.dbff.dk/poseringsseminarer/


Ja, ved du hvad! Det må da være den optimale løsning. Må lige holde øje med hvornår de første seminarer starter i 2012. ;-)



Jeg har selv overvejet at deltage da jeg godt kunne tænke mig at få styr på mine poses og for at få lidt kritik af min "symmetri" men har ingen anelse om hvordan der fungere... altså jeg er godt klar over at man skal have "medlems kort" osv men møder man bare op i almindeligt tøj/trænings tøj? eller skal man have "specielt outfit" som en "posing trunk"? og bliver man kaldt ind til nogen dommere eller står man i flok med andre? eller skal man have en speciel vægt / højde eller størrelse?
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 63
Tilmeldt: 18. aug 2009, 19:38
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


Næste

Tilbage til Bodybuilding & Fitness




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster